Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасовська, О. О.-
dc.contributor.authorКущева, Ю. О.-
dc.date.accessioned2023-04-25T08:14:55Z-
dc.date.available2023-04-25T08:14:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКрасовська О. О. Критерії, показники та рівні здатності дошкільників до сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві на заняттях зображувальної діяльності / О. О. Красовська, Ю. О. Кущева // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 74-77.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3483-
dc.description.abstractЗображувальна діяльність відіграє важливу роль в процесі формування здатності сприймання естетичних явищ дошкільниками у житті і мистецтві. Своєрідність занять зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти створює різноманітні можливості для розвитку емоційно-естетичного ставлення та сприймання навколишньої дійсності та пізнання прекрасного загалом. Результатом впливу мистецтва на дитину дошкільного віку є розвиток творчих здібностей, формування естетичного сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві відповідно до Базового компонента дошкільної освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectзображувальна діяльністьen_US
dc.subjectдошкільникиen_US
dc.subjectестетичні явищаen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectестетичне вихованняen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectкультура сприйманняen_US
dc.subjectмузикаen_US
dc.subjectобразотворче мистецтвоen_US
dc.subjectмузичне мистецтвоen_US
dc.subjectособливості образної мовиen_US
dc.subjectемоційно-естетичне переживанняen_US
dc.subjectграфічна моваen_US
dc.subjectімпровізаціяen_US
dc.subjectхудожня творчістьen_US
dc.subjectхудожня культураen_US
dc.subject«вихователь-дитинаen_US
dc.subjectхудожня інформаціяen_US
dc.subjectживописний твірen_US
dc.subjectтвір портретного жанруen_US
dc.subjectтвір пейзажного жанруen_US
dc.subjectхудожня діяльністьen_US
dc.titleКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ЗДАТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-74-77.pdfКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ЗДАТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ361 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.