Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3485
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасовська, О. О.-
dc.contributor.authorТрохоненко, В. І.-
dc.date.accessioned2023-04-25T09:33:01Z-
dc.date.available2023-04-25T09:33:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКрасовська О. О. Формування здатності до самостійної діяльності дітей дошкільного віку на заняттях художнього конструювання / О. О. Красовська, В. І. Трохоменко // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 82-85.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3485-
dc.description.abstractСучасне суспільство висуває нові вимоги до виховання дітей та молоді, які в недалекому майбутньому будуть жити та працювати в оновлених суспільно-економічних умовах, що визначатимуть добір механізму господарювання та добору форм керівництва багатьма сферами, у тому числі – й виробничою. Необхідність вирішення проблеми підготовки молодого покоління до умов життя в сучасному суспільстві вимагає перегляду підходів до розвитку, навчання та виховання дітей не тільки на засадах особистісно орієнтованого та діяльнісного, але й практико-орієнтованого підходів до організації освітнього процесу. У рамках даного підходу вважається, що діти у процесі виховання та навчання у закладі дошкільної освіти повинні навчитися самостійно визначатися з організацією та реалізацію своєї діяльності (визначати її мету та завдання, аналізувати умови її здійснення, пропонувати варіанти вирішення проблемних ситуацій, знаходити задля цього необхідні засоби), уміти долати розбіжності у спільній діяльності. Самостійність дошкільника – це завжди продукт його власної ініціативи. Самостійність посідає одне з провідних місць у структурі базових якостей особистості, таких як: довільність, самостійність і відповідальність, креативність, ініціативність, свобода поведінки та безпечність, самосвідомість, самоставлення, самооцінка.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectсучасне суспільствоen_US
dc.subjectвиховання дітей та молодіen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectдошкільнятаen_US
dc.subjectдовільністьen_US
dc.subjectсамостійністьen_US
dc.subjectвідповідальністьen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectініціативністьen_US
dc.subjectсамосвідомістьen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectтворчі можливостіen_US
dc.subjectхудожнє конструюванняen_US
dc.subjectконструктивна діяльністьen_US
dc.subjectхудожньо-продуктивна діяльністьen_US
dc.subjectхудожнє конструюванняen_US
dc.subjectсамостійна художня діяльністьen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectсамостійність у дошкільниківen_US
dc.subjectметод художньо-аналітичних порівняньen_US
dc.subjectхудожня працяen_US
dc.subjectпроцес виготовлення різних поробокen_US
dc.subjectрозпредмечуванняen_US
dc.subjectвикидний матеріалуen_US
dc.subjectдитяча діяльністьen_US
dc.subjectдитяча психологіяen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-82-85.pdfФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ343.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.