Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХом’як, О. А.-
dc.date.accessioned2023-04-25T09:56:23Z-
dc.date.available2023-04-25T09:56:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХом’як О. А. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі / О. А. Хом’як // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 116-120.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3486-
dc.description.abstractУпродовж останніх десятиліть Україна здійснила значний прорив у напрямку запровадження інклюзивної освіти. Свідченням цьому є державні нормативні документи: Конституція України, Закон України «Про освіту», Закон України «Про охорону дитинства», Концепція розвитку інклюзивної освіти в Україні, різноманітні Постанови кабінету міністрів України, Накази Міністерства науки і освіти України та ін. До завдань реалізації цих нормативно-правових документів (у сфері інклюзивної освіти) належить: забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей, що потребують додаткової освітньої підтримки, розширення мережі інклюзивних закладів освіти, деінституціалізація, індивідуалізація і диференціація освітнього процесу, створення команд психолого-педагогічної підтримки та супроводу дітей, котрі потребують додаткової освітньої підтримки в освітньому середовищі та багато інших, вирішення яких сприятиме позитивним змінам на всіх рівнях освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectПро освітуen_US
dc.subjectдеінституціалізаціяen_US
dc.subjectіндивідуалізаціяen_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectтехнології індивідуалізації освітнього процесуen_US
dc.subjectтехнології спільного викладання в інклюзивному класіen_US
dc.subjectпаралельне викладанняen_US
dc.subjectдиференційоване викладанняen_US
dc.subjectвикладання в командіen_US
dc.subjectінклюзивне середовищеen_US
dc.subjectтехнології подолання навчальних і поведінкових труднощівen_US
dc.subjectтехнології спеціальної педагогікиen_US
dc.subjectтехнології нейропсихологічного підходуen_US
dc.subjectсистема PECSen_US
dc.subjectаутистичний спектр ТЕАССНen_US
dc.subjectтехнології адаптації освітнього середовищаen_US
dc.subjectнавчання дітей з ООПen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-116-120.pdfОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ352.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.