Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХом’як, О. А.-
dc.contributor.authorДрикалович, О. М.-
dc.date.accessioned2023-04-25T10:27:12Z-
dc.date.available2023-04-25T10:27:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХом’як О. А. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти / О. А. Хом’як, О. М. Дрикалович // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 137-140.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3489-
dc.description.abstractРозбудова інклюзивної системи в Україні потребує вирішення питання забезпечення права дітей дошкільного віку, котрі потребують додаткової освітньої підтримки, навчатися в середовищі однолітків. Пріоритетними стають питання організації і забезпечення закладом дошкільної освіти (ЗДО) умов для повноцінного інтелектуального, фізичного, морального й творчого розвитку дошкільників з особливими освітніми потребами (ООП). Діяльність інклюзивного закладу освіти, як інноваційного, залежить від активної й творчої участі його педагогів, рівня ефективності професійної взаємодії та роботи в команді для забезпечення освітніх потреб здобувачів освіти. Із запровадженням інклюзивного навчання в Україні розробка моделей психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання визначена як один із пріоритетний напрямів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectінклюзивна система Україниen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectдошкільнятаen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectосвітні потребиen_US
dc.subjectособливі освітні потребиen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectпсихологічна допомогаen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідen_US
dc.subjectсупровід дитини з ООПen_US
dc.subjectмультидисциплінарна командаen_US
dc.subjectкомандний підхідen_US
dc.subjectосвіта дітей з особливими потребамиen_US
dc.subjectпедагогічний супровід молодших школярівen_US
dc.subjectінтеграція професіоналівen_US
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-137-140.pdfПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ344.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.