Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3493
Title: | КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Мельничук, Л. Б. |
Keywords: | професійна освіта підготовка майбутніх вчителів інноваційне освітнє середовище дошкільнята дошкільна освіта дошкільне виховання європейський освітній простір освіта педагогічна діяльність критерії мотиваційно-ціннісний критерій показник когнітивного критерію інноваційні технології педагогічні технології авторські технології моделюючий рівень адаптивний рівень професійна діяльність |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Citation: | Мельничук Л. Б. Критеріальна характеристика готовності майбутніх вихователів до діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти / Л. Б. Мельничук // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 106-110. |
Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
Abstract: | Модернізація системи професійної освіти України зумовлена змінами в соціально-економічній та соціокультурній сферах життя суспільства, пов’язаних із входженням України в європейський освітній простір, потребами в принципово новому поколінні професійних педагогічних кадрів, які б відповідали вимогам внутрішнього та зовнішнього ринків праці. Державна політика в галузі вищої освіти спрямована на якісну, конкурентоспроможну підготовку та вдосконалення педагогічних кадрів закладів дошкільної освіти, які відповідатимуть вимогам інноваційного сталого розвитку суспільства, економіки, кожного громадянина, про що йдеться в Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [4]. Таким чином, суспільство України потребує від сучасної системи освіти творчого, ініціативного, конкурентоспроможного вихователя, здатного адаптуватись до мінливих умов сьогодення, критично мислити, успішно реалізувати себе в професійній діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища в умовах закладу дошкільної освіти. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3493 |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-106-110.pdf | КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | 350.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.