Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3504
Title: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ГАЛУЗІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
Authors: Попадинець, Н. В.
Keywords: дошкільна освіта
дошкільні заклади
освітні технології
декоративне мистецтво
художньо-естетичного виховання дітей
декоративне мистецтво з методикою навчання
технології освіти
професійна компетентність
контекстне навчання
сучасна мистецька освіта
мистецька освіта
художня праця
основи дизайну
творчі майстерні
альтернативні технології
вальдорфська педагогіка
імітаційне моделювання
ігрове проектування
творчі майстерні
педагогічні технології
Issue Date: 2019
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Попадинець Н. В. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання засобами технологій контекстного навчання / Н. В. Попадинець // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 286-293.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: У статті розкриваються особливості формування предметної мистецької компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання дітей засобами контекстних освітніх технологій на заняттях з навчальних дисциплін «Основи образотворчого мистецтва з методикою навчання», «Декоративне мистецтво з методикою навчання», «Художня праця і основи дизайну». Мета статті полягає у тому, щоб розкрити методику впровадження технологій контекстного навчання у процес професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання та перевірити їх ефективність експериментальним шляхом. Предметну мистецьку компетентність майбутніх вихователів у галузі художньо-естетичного виховання розглядаємо як здатність до використання специфічного мистецького тезаурусу, який відображає систему знань про цілісність художньої культури та видову специфіку мистецтва в середовищі дошкільної освіти; вміння розуміти, інтерпретувати, емоційно оцінювати твори мистецтва та естетичні явища на основі власних світоглядних уявлень та ціннісних орієнтацій; до збагачення художньо-естетичного досвіду через опанування творчими вміннями та навичками з метою мистецького самовдосконалення та саморозвитку особистості.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3504
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-286-293.pdfПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ГАЛУЗІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ699.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.