Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНазаров Андрій-
dc.date.accessioned2018-04-20T11:13:12Z-
dc.date.available2018-04-20T11:13:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/351-
dc.description.abstractВ статті досліджено використання баз даних в процесі викладання інформатики і комп’ютерної техніки у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. Визначено ключові чинники, які впливають на засвоєння студентами матеріалу, отриманого ними під час заняття. Запропоновано інноваційні підходи для удосконалення процесу викладання інформатики і комп’ютерної техніки та покращення засвоєння матеріалу студентами. // The article investigates the use of databases in teaching computer science and computer engineering in the educational establishments of the I-II levels of accreditation. The key factors that affect the digestion of new material by students were found out. It was proposed to use an innovative approach to improve the process of teaching computer science and computer engineering and improving student learning.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014.- 421 с. - С. 283-290.en_US
dc.subjectБаза даних, інформатика, комп’ютерна техніка, система керування базами даних, інформаційні технології, мультимедійні технології, інформаційні процеси.en_US
dc.subjectDatabase, computer science and computer engineering, database management system, information technology, multimedia technology, IT processes.en_US
dc.titleПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ БАЗ ДАНИХ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ І КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ У ВНЗ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Назаров.pdf580.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.