Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3532
Title: | ПОНЯТТЯ «ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ» В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ЙОГО РОЗВИТКУ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
Authors: | Борова, В. Є. |
Keywords: | реформування освіти в Україні українська мова довкілля самопізнання мовлення дитини дошкільний вік дошкільна освіта фонематичний слух фонематичне сприймання мовленнєвий слух слухові образи звуків лінгвістика психолінгвістична концепція мовлення звуки мовлення звукова культура мовлення |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Борова В. Є. Поняття «фонематичного слуху» в контексті сучасної педагогічної діагностики його розвитку / В. Є. Борова // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 176-179. |
Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
Abstract: | У сучасних умовах реформування освіти в Україні важливе значення надається навчанню української мови, адже саме вона є основним засобом як пізнання довкілля дитиною, так і самопізнання. Важливо, щоб дошкільник повноцінно використовував власне мовлення для особистісного становлення. Окреслене можливе за умови відповідності розвитку мовлення дитини віковим показникам. Науковці, практичні працівники закладів дошкільної освіти останні десять років стверджують про те, що кількість дітей з вадами звукової культури мовлення з кожним роком зростає, що негативно позначається на мовленні дітей дошкільного віку в цілому. Тому важливо, щоб вихователь закладу дошкільної освіти володів методикою педагогічної діагностики недоліків мовлення дитини. Одним із компонентів звукової культури мовлення дитини є фонематичний слух. Розуміння сутності поняття «фонематичного слуху» є підґрунтям вчасного виявлення його недоліків та їх педагогічного коригування. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3532 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-176-179.pdf | ПОНЯТТЯ «ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ» В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ЙОГО РОЗВИТКУ | 563.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.