Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354
Title: МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ
Authors: Гусарук, В.
Keywords: Кон’юнктура ринку, маркетинговий аналіз, прогнозування, моделювання.
Market conditions, market analysis, forecasting, modelling.
Issue Date: 2015
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 1. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 323 с. - С. 16-23.
Abstract: У статті розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку. Пояснено, що маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку діяльність і полягає у зборі інформації, її систематизації, реєстрації всіх відомостей, що стосуються ринку певного товару. // The essence of marketing analysis of the market conditions, the method of its implementation, the main stages of marketing analysis of the market conditions are considered. It is explained that the marketing analysis of market conditions makes possible to ensure the successful business and lies in the collection of information, its systematization, recording all the information relating to market the particular product.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Гусарук .pdf595.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.