Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3546
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевців, З. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T08:06:24Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T08:06:24Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Шевців З. М. Комплексний підхід до організації освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти / З. М. Шевців // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 125-128. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3546 | - |
dc.description.abstract | Проблема навчання дітей з особливими потребами набуває широкої актуальності сьогодні. Інтегрування таких дітей в заклади загальної середньої освіти - закономірний етап розвитку системи освіти, який пов'язаний з переосмисленням суспільством і державою ставлення до осіб з особливими потребами, з визнанням їхнього права на одержання рівних з іншими можливостей в різних галузях життя, в тому числі й освіті. Суспільство зобов’язане дати можливість кожній дитині повністю реалізувати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати повноцінним його членом. Таким чином суспільство надає можливість дітям з обмеженими можливостями життєдіяльності включатися в світній процес за місцем проживання, забезпечує їм інклюзивне навчання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | навчання дітей з особливими потребами | en_US |
dc.subject | середня освіта | en_US |
dc.subject | освітній процес учнів з особливими потребами | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інклюзивні форми навчання | en_US |
dc.subject | мультидисциплінарна модель | en_US |
dc.subject | індивідуальний навчальний план | en_US |
dc.title | КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-125-128.pdf | КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | 674.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.