Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3549
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Усач, К. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T08:25:31Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T08:25:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Усач К. А. Самоствердження особистості як психолого-педагогічна проблема / К. А. Усач // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 112-114. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3549 | - |
dc.description.abstract | Сучасні тенденції реформування вітчизняної системи освіти характеризуються, з одного боку, формуванням державно-національної спрямованості, а з іншого – інтеграцією у світовий освітній простір. Відтак процеси супроводжуються створенням нової парадигми освіти, спрямованої на розвиток творчої особистості здатної критично мислити, на забезпечення умов для розкриття її здібностей та самоствердження. При цьому ідеалом виховання виступає різнобічно та гармонійно розвинена, національно свідома, високоосвічена, життєво компетентна, творча особистість, здатна до самовдосконалення та самоствердження. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | реформування вітчизняної системи освіти | en_US |
dc.subject | самоствердження особистості | en_US |
dc.subject | конструктивне самоствердження | en_US |
dc.subject | проблеми самоствердження особистості | en_US |
dc.subject | процес самоствердження особистості | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.title | САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-112-114.pdf | САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | 562.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.