Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусарук, В.-
dc.date.accessioned2018-04-23T08:29:41Z-
dc.date.available2018-04-23T08:29:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку. Пояснено, що маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку діяльність і полягає у зборі інформації, її систематизації, реєстрації всіх відомостей, що стосуються ринку певного товару. // The essence of marketing analysis of the market conditions, the method of its implementation, the main stages of marketing analysis of the market conditions are considered. It is explained that the marketing analysis of market conditions makes possible to ensure the successful business and lies in the collection of information, its systematization, recording all the information relating to market the particular product.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 1. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 323 с. - С. 16-23.en_US
dc.subjectКон’юнктура ринку, маркетинговий аналіз, прогнозування, моделювання.en_US
dc.subjectMarket conditions, market analysis, forecasting, modelling.en_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Гусарук .pdf595.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.