Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3554
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петрук, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T08:52:00Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T08:52:00Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Петрук О. М. Теоретичні основи формування мовленнєвої компетенції та культури мовлення вчителя Нової української школи / О. М. Петрук // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 93-95. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3554 | - |
dc.description.abstract | Нові цілі української школи потребують модернізації змісту освіти. Зміст початкової і середньої освіти має задовольняти освітні потреби кожної дитини відповідно до її інтересів і здібностей. Сучасні процеси реформування системи шкільної освіти торкаються таких її складників — методів, форм і засобів. Освітній процес у Новій українській школі ґрунтується на запровадженні компетентнісно-орієнтованих методик і технологій навчання й оцінювання його результатів, варіативності форм і методів, створенні інформаційно-освітнього середовища, зокрема з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, яке враховує вікові і пізнавальні особливості дітей та їхні здібності, інтереси й освітні потреби. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | мовленнєва компетентність | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | середня освіта | en_US |
dc.subject | реформування системи шкільної освіти | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | культура мовлення вчителя | en_US |
dc.subject | формування професійної компетенції | en_US |
dc.subject | вчитель початкової школи | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | професійна мовнокомунікативна компетенція особистості | en_US |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ТА КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-93-95.pdf | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ТА КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | 559.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.