Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3555
Назва: ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВІДПОВІДНО ДО КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
Автори: Остапйовська, І. І.
Ключові слова: інноваційна діяльність
інформаційна діяльність вчителя
початкова школа
початкова освіта
Нова українська школа
НУШ
учитель початкової школи
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Остапйовська І. І.Інформаційна діяльність учителя початкової школи відповідно до концепції Нової української школи / І. І. Остапйовська // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 90-92.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Описуючи нинішні реалії та успішну сучасну людину неможливо не використати фразу Н. Ротшильда: «Whoever owns the information owns the world» (Хто володіє інформацією, той володіє світом). Це дійсно так. Усе, що ми отримуємо з довколишнього світу та «вловлюємо» завдяки органам чуттів – це інформація. Проте, вона осідатиме пасивним багажем у нашому мозку, якщо не опрацювати її відповідним чином, для того, щоб використати для прийняття рішень чи вирішення нагальних проблем. Отже, щоб інформація стала тим самим засобом, який дозволить підкорити собі обставини і досягнути успіху її необхідно опрацювати. Тобто необхідно виконати певну інформаційну діяльність. У чому ж полягає зміст цього феномена? Наведемо кілька його дефініцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3555
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-90-92.pdfІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВІДПОВІДНО ДО КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ670.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.