Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3561
Title: ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
Authors: Жакун, І. І.
Keywords: українська євроінтеграція
гуманізація освіти
Про освіту
інклюзивне навчання у ЗНЗ
система інклюзивного навчання
інклюзивна освіта в Україні
інклюзивне навчання
Issue Date: 2019
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Жакун І. І. Проблеми інклюзивного навчання та шляхи їх вирішення / І. І. Жакун // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 65-68.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Українська євроінтеграція – це термін, який стосується не лише політичної галузі, а й освітньої. Систему освіти давно прагнули зробити гнучкою, аби вона могла відповідати запитам різних людей. Гуманізація освіти, ідея гідності та самоцінності особистості, рівність права на освіту для усіх дітей, в тому числі і дітей з особливими освітніми потребами, зробили поштовх до зміни структури системи освіти та впровадження інклюзивної освіти. Це означає, що кожній людині надається можливість самореалізації серед суспільства, а не на самоті.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3561
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-65-68.pdfПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ677.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.