Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3566
Title: ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
Authors: Віннік, І.
Keywords: projectus
проєкт
початкова школа
початкова освіта
майбутні педагоги
проєктна діяльність майбутніх учителів
формування дослідницьких умінь майбутніх учителів
Про вищу освіту
проектна діяльність
Issue Date: 2019
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Віннік І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи засобами проєктної діяльності / І. Віннік // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 46-49.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Кожен педагог рано чи пізно стикається з проблемою плідного керування навчальною діяльністю учнів, яка пов’язана з науковою творчістю. Одним із ефективних шляхів залучення учнів до науково-дослідницької роботи є метод проєктів. У буквальному перекладі термін «проєкт» походить від латинського projectus, що означає «кинутий уперед».
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3566
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-46-49.pdfФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ685.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.