Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3586
Назва: | МОТИВАЦІЙНИЙ ЧИННИК В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
Автори: | Щурко, О. М. |
Ключові слова: | дистанційне навчання реформування вищої військової освіти Збройні Сили України військові навчальні заклади мотиваційні листи вища військова освіта пандемія COVID-19 самонавчання система підготовки військових фахівців |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Щурко О. М. Мотиваційний чинник в процесі реалізації системи дистанційного навчання у вищих військових навчальних закладах / О. М. Щурко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 237-239. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження елементів дистанційного навчання у ВВНЗ є вимогою часу, яка обумовлена потребами підвищення рівня знань та зростання кількості компетентностей, необхідних військовослужбовцям для виконання завдань за призначенням, що виникають у ХХІ столітті в умовах сучасних гібридних загроз національній безпеці держави. Система підготовки військових фахівців перебуває в умовах трансформаційних процесів, які викликані задекларованим Україною курсом на Євро- атлантичну інтеграцію та приведення усіх складових сектору безпеки та оборони до стандартів НАТО. Загалом, варт зазначити, що реформування зазнає уся система освіти в державі, щоб відповідати потребам сьогодення, для забезпечення якісного практично-спрямованого вишколу працівників усіх галузей та надання знань та вмінь, які є затребуваними на світовому ринку праці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3586 |
Розташовується у зібраннях: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-237-239.pdf | МОТИВАЦІЙНИЙ ЧИННИК В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ | 343.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.