Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСойко, І. М.-
dc.date.accessioned2023-05-03T07:59:32Z-
dc.date.available2023-05-03T07:59:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСойко І. М. Шляхи формування педагогічної деонтології у майбутнього вчителя початкової школи / І. М. Сойко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 196-200.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3598-
dc.description.abstractУ даний час стає все більш очевидним, що здійснення процесів модернізації освіти вимагає актуалізації особистісного і професійного потенціалу вчителя. Для цього необхідне створення механізму реальних змін у педагогічній освіті і, перш за все, психолого-педагогічних умов для прийняття майбутнім вчителем цілей і змісту освіти, включення його в самостійний, особистісно значимий процес професійного розвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectмодернізація освітиen_US
dc.subjectпедагогічна деонтологіяen_US
dc.subjectдеонтологіяen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectпрофесійний потенціал вчителяen_US
dc.subjectзміст освітиen_US
dc.subjectпроцес професійного розвиткуen_US
dc.subjectреформування освітиen_US
dc.subjectрозвиток особистостіen_US
dc.subjectетична теоріяen_US
dc.subjectдеонтологічні принципиen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectморальність педагогаen_US
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителяen_US
dc.subjectдеонтологічна підготовка педагогаen_US
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.titleШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-196-200.pdfШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ372.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.