Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3598
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сойко, І. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T07:59:32Z | - |
dc.date.available | 2023-05-03T07:59:32Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Сойко І. М. Шляхи формування педагогічної деонтології у майбутнього вчителя початкової школи / І. М. Сойко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 196-200. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3598 | - |
dc.description.abstract | У даний час стає все більш очевидним, що здійснення процесів модернізації освіти вимагає актуалізації особистісного і професійного потенціалу вчителя. Для цього необхідне створення механізму реальних змін у педагогічній освіті і, перш за все, психолого-педагогічних умов для прийняття майбутнім вчителем цілей і змісту освіти, включення його в самостійний, особистісно значимий процес професійного розвитку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | модернізація освіти | en_US |
dc.subject | педагогічна деонтологія | en_US |
dc.subject | деонтологія | en_US |
dc.subject | педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | професійний потенціал вчителя | en_US |
dc.subject | зміст освіти | en_US |
dc.subject | процес професійного розвитку | en_US |
dc.subject | реформування освіти | en_US |
dc.subject | розвиток особистості | en_US |
dc.subject | етична теорія | en_US |
dc.subject | деонтологічні принципи | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | моральність педагога | en_US |
dc.subject | професійна діяльність вчителя | en_US |
dc.subject | деонтологічна підготовка педагога | en_US |
dc.subject | вчитель початкової школи | en_US |
dc.title | ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-196-200.pdf | ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | 372.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.