Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, О. А.-
dc.contributor.authorТарапата, Є. В.-
dc.date.accessioned2023-05-04T07:33:37Z-
dc.date.available2023-05-04T07:33:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМороз О. А. Особистісно зорієнтоване навчання фразеології української мови в середній школі в дистанційних умовах / О. А. Мороз, Є. В. Тарапата // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 159-161.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3609-
dc.description.abstractСучасна педагогічна парадигма орієнтована на учня – з його особливим внутрішнім світом, індивідуальними здібностями, окремими сформованими навичками. Під час навчання мови важливо враховувати індивідуальність учня, адже вміння спілкуватися грамотно – передумова майбутньої ефективної фахової діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectпедагогічна парадигмаen_US
dc.subjectфразеологіяen_US
dc.subjectукраїнська моваen_US
dc.subjectсередня школаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectнавчання фразеологіїen_US
dc.subjectдистанційне вивчення фразеологіїen_US
dc.subjectукраїнська лінгводидактикаen_US
dc.subjectзначення фразеологізмуen_US
dc.subjectсинтаксична функціяen_US
dc.titleОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-159-161.pdfОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХ362.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.