Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3610
Назва: ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Мороз, О. І.
Ключові слова: дошкільний вік
дошкільна освіта
функціонування психічних явищ
психологічний захист
Я-концепція
формування самосвідомості дитини
діяльність особистості
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Мороз О. І. Формування гармонійної особистості дошкільного віку / О. І. Мороз // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 156-158.
Серія/номер: 012;Дошкільна освіта
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку системи освіти провідне значення приділяється формуванню гармонійної особистості, здатної до самореалізації себе у суспільстві. Роль функціонування психічних явищ у Я-просторі розглядали А. Адлер, І.С. Кон, О.М. Леонтьєв, А. Маслоу, Е. Фром та ін. Теоретичний аналіз результатів їх досліджень дає можливість визначити значення кожного з психічних явищ у процесі усвідомлення індивідом себе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3610
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-156-158.pdfФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ342.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.