Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайловська, З. В.-
dc.date.accessioned2023-05-04T10:14:43Z-
dc.date.available2023-05-04T10:14:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМихайловська З. В. Структура педагогічної компетентності майбутніх учителів – філологів / З. В. Михайловська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 140-144.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3615-
dc.description.abstractВ умовах модернізації національної системи освіти постає необхідність переосмислення існуючого досвіду теорії і практики підготовки майбутніх вчителів – філологів. Сучасні тенденції розвитку шкільної освіти потребують удосконалення та оновлення професійної підготовки педагогічних працівників. Загальна характеристика професійної компетентності вчителя передбачає залучення людини до загального культурного світу цінностей, і саме в цьому просторі людина реалі- зує себе як спеціаліст, професіонал, тобто «людина, яка володіє не тільки достатнім обсягом знань, умінь і навичок, але й здатністю до без- перервної самоосвіти». Особливості професійно-педагогічної компетентності педагога розкривають українські науковці В. Андрущенко, В. Захарченко, Б. Крищук, В. Луговий, А. Ставицький, Ю. Рашкевич та інші. Проблемі професійної компетентності вчителів – словесників присвячені праці Ю. Картава, О. Семеног, А. Трофименко, Г. Галкіна, І. Соколова, В. Коваль.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectпедагогічна компетентністьen_US
dc.subjectучитель-філологen_US
dc.subjectсистема освітиen_US
dc.subjectшкільна освітаen_US
dc.subjectбезперервна самоосвітаen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectcompetentisen_US
dc.subjectкомунікативний компонентen_US
dc.subjectорганізаторський компонентen_US
dc.titleСТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ – ФІЛОЛОГІВen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-140-144.pdfСТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ – ФІЛОЛОГІВ373.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.