Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3615
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайловська, З. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T10:14:43Z | - |
dc.date.available | 2023-05-04T10:14:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Михайловська З. В. Структура педагогічної компетентності майбутніх учителів – філологів / З. В. Михайловська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 140-144. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3615 | - |
dc.description.abstract | В умовах модернізації національної системи освіти постає необхідність переосмислення існуючого досвіду теорії і практики підготовки майбутніх вчителів – філологів. Сучасні тенденції розвитку шкільної освіти потребують удосконалення та оновлення професійної підготовки педагогічних працівників. Загальна характеристика професійної компетентності вчителя передбачає залучення людини до загального культурного світу цінностей, і саме в цьому просторі людина реалі- зує себе як спеціаліст, професіонал, тобто «людина, яка володіє не тільки достатнім обсягом знань, умінь і навичок, але й здатністю до без- перервної самоосвіти». Особливості професійно-педагогічної компетентності педагога розкривають українські науковці В. Андрущенко, В. Захарченко, Б. Крищук, В. Луговий, А. Ставицький, Ю. Рашкевич та інші. Проблемі професійної компетентності вчителів – словесників присвячені праці Ю. Картава, О. Семеног, А. Трофименко, Г. Галкіна, І. Соколова, В. Коваль. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | педагогічна компетентність | en_US |
dc.subject | учитель-філолог | en_US |
dc.subject | система освіти | en_US |
dc.subject | шкільна освіта | en_US |
dc.subject | безперервна самоосвіта | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | competentis | en_US |
dc.subject | комунікативний компонент | en_US |
dc.subject | організаторський компонент | en_US |
dc.title | СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ – ФІЛОЛОГІВ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-140-144.pdf | СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ – ФІЛОЛОГІВ | 373.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.