Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаринич, Н. М.-
dc.contributor.authorМарчук, О. О.-
dc.contributor.authorМаринич, Г. М.-
dc.date.accessioned2023-05-04T12:09:02Z-
dc.date.available2023-05-04T12:09:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаринич Н. М. Реалізація принципів інклюзивної освіти в сучасній школі / Н. М. Маринич, О. О. Марчук, Г. М. Маринич // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 126-128.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3619-
dc.description.abstractПитання інклюзивної освіти тісно пов’язане з новою освітньою парадигмою, заснованою на переході до нових освітніх технологій. Процес інклюзивної освіти в різних країнах світу відбувається по-різному, враховуючи специфічні соціокультурні умови та національні політичні пріоритети. Інклюзивна освіта – це довгострокова стратегія, яка вимагає терпіння і толерантності, регулярності та злагодженості, наступності та комплексного підходу до її реалізації. Інклюзивна освіта багатьма міжнародними інституціями розглядається як пріоритет для розвитку національних систем шкільної освіти, оскільки реалізація прав громадян на якісну освіту та соціальну інтеграцію є важливим елементом сталого розвитку суспільства. На цьому етапі інклюзія є важливою тенденцією розвитку освітніх систем для світової спільноти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectінклюзивна освіта в різних країнах світуen_US
dc.subjectсучасна система освітиen_US
dc.subjectсучасна школаen_US
dc.subjectпринципи інклюзивної освітиen_US
dc.subjectінклюзивні класиen_US
dc.subjectдіти із особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectООПen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectінклюзивна школаen_US
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-126-128.pdfРЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ360.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.