Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3629
Назва: САМООСВІТА ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Дурманенко, Є. А.
Ключові слова: інноваційна діяльність
самоосвіта
майбутній учитель
інноваційна освітня діяльність
особистість педагога
професійна діяльність
неперервна самостійна діяльність
елементи професійної самоосвіти
самоосвітня діяльність
інноваційна компетентність
компетентність
самоосвіта особистості
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Дурманенко Є. А. Самоосвіта як складова підготовки майбутнього вихователя до інноваційної діяльності / Є. А. Дурманенко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 93-96.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Практика сьогодення свідчить про те, що сучасні заклади освіти потребують фахівця нової якості, здатного продукувати й реалізувати новаторські ідеї, здійснювати інноваційну освітню діяльність, бути мотиватором створення інноваційного розвивального середовища, упроваджувати сучасні інноваційні технології, які зумовлюють розкриття та розвиток творчого потенціалу всіх без винятку учасників педагогічного процесу. Звідси актуальною є проблема пошуку нових змісту, форм, методів і технологій підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти до професійної діяльності в цілому й зокрема до інноваційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3629
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-93-96.pdfСАМООСВІТА ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ396 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.