Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордюк, Я. В.-
dc.date.accessioned2023-05-05T09:42:46Z-
dc.date.available2023-05-05T09:42:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГордюк Я. В. Сутність і зміст дослідної діяльності учнів початкової школи та формування у них дослідницьких умінь / Я. В. Гордюк // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 70-74.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3635-
dc.description.abstractРеформування загальної середньої освіти в Україні, зокрема запровадження Концепції Нової української школи, вимагає суттєвих змін змісту, форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти. Готовність до інновацій, здатність до пошуку та засвоєння нових знань, ефективне керування інформаційними ресурсами й потоками, уміння застосувати науковий метод, спостерігати, збирати інформацію, проводити експерименти та аналізувати їх результати, що є складовими ключових компетентностей Нової української школи, стають орієнтирами в організації підвищення кваліфікації учителів і критеріями його ефективності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectзагальна середня освіта в Україніen_US
dc.subjectдослідна діяльність учнівen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectсучасна педагогікаen_US
dc.subjectдослідницьке навчанняen_US
dc.subjectтехнологія дослідного навчанняen_US
dc.subjectдослідницька діяльністьen_US
dc.subjectпроцес пізнанняen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectінтелектуальна активністьen_US
dc.subjectпізнавальна активністьen_US
dc.subjectдослідницька поведінкаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectдослідницькі методиen_US
dc.titleСУТНІСТЬ І ЗМІСТ ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ФОРМУВАННЯ У НИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-70-74.pdfСУТНІСТЬ І ЗМІСТ ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ФОРМУВАННЯ У НИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ372.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.