Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3643
Назва: ВИВЧЕННЯ, РОЗУМІННЯ, ВРАХУВАННЯ ВИБОРУ МАЛЯТ ІІ-РОКУ У ДОВКІЛЛІ МАЙБУТНІМИ БАТЬКАМИ, ПЕДАГОГАМИ, ПСИХОЛОГАМИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Артемова, Л. В.
Ключові слова: педагоги
психологи
мотивація досягнення
малята ІІ-року
концепція суб’єктності дитини у взаєминах з дорослими
розвиток особистості малюка
маля у довкіллі
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Артемова Л. В. Вивчення, розуміння, врахування вибору малят ІІ-року у довкіллі майбутніми батьками, педагогами, психологами / Л. В. Артемова // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 44-49.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Проблема вибору багатогранна. Аспекти важливі для педагогічних досліджень теоретично вивчалися у філософських працях. Зокрема, О. І. Титаренко з колегами проаналізували і визначили структуру морального вибору (1972 р., 1980 р.). Вітчизняні психологи В. К. Котирло, В. С. Мухіна, С. Я. Якобсон (60-80 р. р. ХІХ ст.) та інші досліджу- вали питання поведінки дошкільників дотичні до проблеми вибору. Лише окремі грунтовні наукові пошуки присвячені дітям дошкільного віку Л. В. Артемова, О. І. Кошелівська-Мельник. У програмі «Я у світі» вибір дітей розглядається у зв’язку з розвитком їх особистості. Та сучасних основоположних психолого-педагогічних досліджень цього явища не удалось виявити.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3643
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-44-49.pdfВИВЧЕННЯ, РОЗУМІННЯ, ВРАХУВАННЯ ВИБОРУ МАЛЯТ ІІ-РОКУ У ДОВКІЛЛІ МАЙБУТНІМИ БАТЬКАМИ, ПЕДАГОГАМИ, ПСИХОЛОГАМИ378.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.