Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3667
Title: ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ З ОЛІМПІЗМУ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 22–23 вересня 2022 року)
Authors: Сотник, Ж. Г.
Keywords: Міжнародна олімпійська академія (МОА)
олімпізм
олімпійська цінність
Олімпійські ігри
традиція олімпійського перемир’я
спортивна повага
сміливість
олімпійський рух
рішучість
натхнення
Національна параолімпійська збірна України
олімпійська збірна
Міжнародний паралімпійський комітет (МПК)
Паралімпійські ігри
олімпійська освіта
олімпійський спорт
Issue Date: 2022
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Сотник Ж. Г. Формування цінностей з олімпізму / Ж. Г. Сотник // Проблеми та перспективи олімпійського руху в ХХІ столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22–23 верес. 2022 р.). / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 57-61.
Abstract: Аналіз науково-методичної літератури та освітньо-професійних програм підготовки здобувачів вищої освіти вказують на необхідність ширшого втілення знань з олімпійського руху та ідеалів і цінностей філософії олімпізму, які є характерними для політики Міжнародного олімпійського комітету (МОК) і Міжнародної олімпійської академії (МОА). Постає питання знаходження форм доповнення концепції олімпійської освіти, а саме перегляду соціокультурного змісту, яка стосується універсалізму олімпійських цінностей та виховного потенціалу олімпійської освіти.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3667
Appears in Collections:ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РУХУ В ХХІ СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaолімпійський рух___-57-61.pdfФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ З ОЛІМПІЗМУ393.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.