Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/366
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балдич, В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T06:47:33Z | - |
dc.date.available | 2018-04-24T06:47:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/366 | - |
dc.description.abstract | У статті подано характеристику сколіозу І ступеня та деформації хребта, які можуть виникати при цьому захворюванні. Розглянуто методики фізичної реабілітації дітей зі сколіозом І ступеня: цілодобове дотримання ортопедичного режиму, щоденні заняття корегувальною лікувальною гімнастикою, лікувальне плавання, процедури класичного масажу, лікувальна хореографія, електростимуляції м'язів, вправи на великих надувних м'ячах. // The article deals with the essence of the concept first-degree scoliosis and spinal deformity that can be occurred during the disease. It is considered in detail the possible methods of physical rehabilitation of children with the first degree scoliosis: the orthopedic treatment adherence, daily lessons of the corrective therapeutic exercises, the therapeutic swimming, procedures classic massage, therapeutic choreograph, electrical stimulation of the muscles exercises on large inflatable ba11s. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 1. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 323 с. - С. 70-74. | en_US |
dc.subject | Фізична реабілітація, сколіоз, методика, школярі. | en_US |
dc.subject | Physical rehabilitation, scoliosis, methods, pupils. | en_US |
dc.title | ФІЗИЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ПРИ ЗАХВОРЮВАННІ НА СКОЛІОЗ І СТУПЕНЯ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3). |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Балдич .pdf | 693.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.