Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3674
Назва: ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = IMPLEMENTATION OF THE INTEGRATED APPROACH AT "ART" LESSONS IN PRIMARY GRADES NEW UKRAINIAN SCHOOL
Інші назви: Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»
Автори: Деркач, І. Л.
Derkach, I. L.
Ключові слова: integrated approach
artistic and creative competence
«Art» lessons
primary school students
мистецько-творча компетенція
інтегрований підхід
уроки «Мистецтва»
учні початкових класів
початкова освіта
початкова школа
Нова українська школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Деркач І. Л. Впровадження інтегрованого підходу на уроках «Мистецтва» в початкових класах Нової української школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Л. Деркач ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 147 с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): В роботі розкриваються теоретико-методичні аспекти впровадження інтегрованого підходу до формування мистецько-творчої компетенції дітей молодшого шкільного віку на уроках «Мистецтва», їх роль у модернізації процесу художньо-естетичного розвитку дітей в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти. Автором теоретично обґрунтовано компоненти, критерії та рівні мистецько-творчої компетенції учнів початкової школи, окреслено організаційно-педагогічні умови та впроваджено у практику закладу загальної середньої модель інтегрованого підходу до формування мистецько-творчої компетенції дітей молодшого шкільного віку на уроках «Мистецтва». На основі розробленої моделі здійснено експериментальну перевірку авторської методики та накреслено основні напрями реалізації результатів дослідження ефективності форм, методів, інтеграційних технологій формування мистецько-творчої компетенції у процесі навчання художньо-творчої діяльності дітей. The paper reveals the theoretical and methodological aspects of the implementation of an integrated approach to the formation of artistic and creative competence of children of primary school age in the lessons of «Art», their role in the modernization of the process of artistic and aesthetic development of children in the educational environment of a general secondary education institution. The author theoretically substantiated the components, criteria and levels of artistic and creative competence of primary school students, outlined the organizational and pedagogical conditions, and introduced into the practice of the general secondary school the model of an integrated approach to the formation of artistic and creative competence of primary school children in the «Art» lessons. On the basis of the developed model, an experimental verification of the author's methodology was carried out and the main directions of the implementation of the results of the research on the effectiveness of forms, methods, and integration technologies of the formation of artistic and creative competence in the process of teaching children's artistic and creative activities were outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3674
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДЕРКАЧ ІЛ 013 ПО МАГ РОБ 2023.pdfВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.