Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3689
Title: ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Other Titles: PEDAGOGICAL ANALYSIS OF THE READYNESS OF FUTURE EDUCATORS FOR MORAL EDUCATION OF SENIOR PRESCHOOLERS
Authors: Красовська, О. О.
Марчук, О. О.
Мельничук, Л. Б.
Шкабаріна, М. А.
Keywords: педагогічний аналіз
вихователі
моральне виховання
дошкільники
критерії
рівні
показники
діагностика готовності
вдосконалення
pedagogical analysis
educators
moral education
preschoolers
criteria
levels
indicators
diagnostics of readiness
mprovement
Issue Date: 2021
Citation: Красовська О. О. Педагогічний аналіз готовності майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників / О. О. Красовська, О. О. Марчук, Л. Б. Мельничук та ін. // Теорія та методика професійної освіти : зб. ст. - Луцьк, 2021. - Вип. 32 : Інноваційна педагогіка. - С. 95-99.
Abstract: У статті здійснено педагогічний аналіз готовності майбутніх вихователів до морального виховання дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтовано актуальність досліджуваної проблеми. Пояснено, що, попри наявне явище інтелектуальної селекції, нині постала необхідність створення належних умов для морального виховання дітей у закладах дошкільної освіти. Здійснено огляд літературних вітчизняних та зарубіжних джерел щодо підготовки вихователів до морального виховання дошкільників. Мета статті полягає в діагностиці рівнів готовності майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників. Авторами визначено критерії (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний) діагностики. На підставі аналізу визначених критеріїв та показників встановлено рівні готовності майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників: формальний (низький), частково-продуктивний (середній), креативний (високий). Визначено чотири основні етапи проведення експерименту. Проведений експеримент засвідчив низьку готовність майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників та необхідність її вдосконалення.... In the article the pedagogical analysis of the readiness of future educators for the moral education of older preschool children is given. The relevance of the researched problem is substantiated. It is explained that despite of the existing phenomenon of intellectual selection today there is a need to create appropriate conditions for the moral education of children in the preschool education. The review of literary of Ukrainian and foreign sources about the preparation of educators for the moral education of preschoolers is described. The purpose of the article is to diagnose the levels of readiness of the future educators for the moral education of older preschoolers. The authors defined the criteria (cognitive, motivational, activity) of diagnosis the levels based on the analysis of certain criteria and indicators of readiness of future educators for the moral education of senior preschoolers were established: formal (low), partially productive (medium), creative (high).
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3689
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdfПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ185.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.