Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3701
Title: | ВИКОРИСТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
Other Titles: | Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр» |
Authors: | Яковець, А. В. |
Keywords: | початкова школа початкова освіта stem-технології технологічна компетентність молодші школярі |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Яковець А. В. Використання в початковій школі stem-технологій для формування технологічної компетентності молодших школярів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / А. В. Яковець ; МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука», Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 111 с. |
Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
Abstract: | Світ не стоїть на місці, в ХХІ столітті технології змінюють ринок праці, тому людина майбутнього повинна вміти самоорганізовуватися, самонавчатися, володіти основами IT-технологій, знати іноземні мови. Стрімко змінюються професії: одні відходять в минуле, з’являються нові і цей процес буде продовжуватись, тому вчитись протягом життя, опановувати нові навички залишатиметься актуальним не одне десятиліття. Одним із актуальних напрямків модернізації та інноваційного розвитку освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який сприяє формуванню технологічних компетентностей молодших школярів, формуванню стійкої мотивації до вивчення дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3701 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Яковець А.В..pdf | ВИКОРИСТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | 3.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.