Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3701
Title: ВИКОРИСТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Other Titles: Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»
Authors: Яковець, А. В.
Keywords: початкова школа
початкова освіта
stem-технології
технологічна компетентність
молодші школярі
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Яковець А. В. Використання в початковій школі stem-технологій для формування технологічної компетентності молодших школярів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / А. В. Яковець ; МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука», Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 111 с.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Світ не стоїть на місці, в ХХІ столітті технології змінюють ринок праці, тому людина майбутнього повинна вміти самоорганізовуватися, самонавчатися, володіти основами IT-технологій, знати іноземні мови. Стрімко змінюються професії: одні відходять в минуле, з’являються нові і цей процес буде продовжуватись, тому вчитись протягом життя, опановувати нові навички залишатиметься актуальним не одне десятиліття. Одним із актуальних напрямків модернізації та інноваційного розвитку освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який сприяє формуванню технологічних компетентностей молодших школярів, формуванню стійкої мотивації до вивчення дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3701
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковець А.В..pdfВИКОРИСТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ3.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.