Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавидюк, М. С.-
dc.date.accessioned2023-05-30T07:43:22Z-
dc.date.available2023-05-30T07:43:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДавидюк М. С. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами візуалізації на уроках «Я досліджую світ» у початковій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / М. С. Давидюк ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 187 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3702-
dc.description.abstractАктуальність громадянської освіти зумовлена процесом становлення України як незалежної суверенної демократичної держави. Беручи до уваги події останніх десятирічь, які відбулись в нашій державі («Помаранчева революція», «Революція гідності», криваві події на Майдані, окупація російською федерацією Криму, повномасштабне вторгнення росії в Україну), проблема громадянської компетентності дітей і молоді сьогодні набуває загальнодержавного масштабу. Це підтверджують державні документи: Конституція України, Закон України «Про освіту», Концепція розвитку громадянської освіти в Україні, Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»), Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді та інші, в яких визначені мета і основні завдання виховання в особистості любові до Батьківщини, усвідомлення нею свого громадянського обов’язку на основі національних і загальнолюдських духовних цінностей, утвердження якостей громадянина-патріота. Важливу роль у цьому плані відіграють всі ланки системи освіти загалом і початкова зокрема, адже в молодшому шкільному віці закладаються основи демократичної ментальності, формуються поняття про права і обов’язки людини, громадянина, розвивається здатність до критичного мислення, уміння відстоювати свої права, інтереси, переконання, усвідомлювати власні обов’язки та виявляти толерантність до поглядів інших людей, керуватися у вияві соціальної активності демократичними принципами.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectгромадянська компетентністьen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectурок «Я досліджую світ»en_US
dc.subjectметодика формування громадянської компетентностіen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectгромадянська освітаen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІen_US
dc.title.alternativeКвалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давидюк М.С..pdfФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ5.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.