Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмалюх, О. О.-
dc.date.accessioned2023-05-30T07:53:05Z-
dc.date.available2023-05-30T07:53:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШмалюх О. О. Розвиток загальнонавчальних здібностей у молодших школярів з особливими освітніми потребами засобами робототехніки на основі конструктора lego : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. О. Шмалюк ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 117 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3703-
dc.description.abstractВ Україні в останні десятиріччя в освітній галузі відбуваються значні зміни, що пов’язані із впровадженням інклюзивної форми навчання осіб із особливими освітніми потребами як освітньої моделі, яка реалізує конституційні права людини, зокрема права на здобуття освіти за місцем проживання, а отже, права на проживання у родині. Це підтверджуються такими державними документами, як Конституція України (cт. 53), Законами України «Про освіту», іншими нормативно-правовими актами, зокрема наказ МОН «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання», Проєкті концепції розвитку освіти України на період 2015-2025, Державний стандарт початкової освіти та інші. Ці документи є своєрідною гарантією для дітей з особливими освітніми потребами щодо забезпечення відповідного освітнього середовища, необхідного для розвитку і соціалізації. До того ж реформування системи освіти (Концепція Нова українська школа), спрямована на розвиток творчої особистості, передбачає створення умов, які допоможуть дітям здобути освіту відповідно до їхніх індивідуальних особливостей психофізичного розвитку (В. Бондар, Л. Вавіна, С. Гончаренко, І. Єременко, В. Засенко, І. Зязюн, О. Киричук, С. Максименко, В. Синьов, Є. Соботович, В. Тарасун, Л. Фомічова, М. Шеремет та ін.).en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectрозвиток здібностейen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectконструктор legoen_US
dc.subjectосвітні потребиen_US
dc.subjectробототехнікаen_US
dc.subjectінклюзивна практикаen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.subjectLEGO-конструюванняen_US
dc.titleРОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ РОБОТОТЕХНІКИ НА ОСНОВІ КОНСТРУКТОРА LEGOen_US
dc.title.alternativeКвалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»en_US
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шмалюх О.О..pdfРОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ РОБОТОТЕХНІКИ НА ОСНОВІ КОНСТРУКТОРА LEGO2.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.