Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3713
Title: ОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК, БРЕНДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Other Titles: ASSESSMENT TRADEMARK, BRAND IN A GLOBALIZED ECONOMY
Authors: Юскович-Жуковська, В. І.
Yuskovych Zhukovska, V. I.
Kohanevych, T. P.
Коханевич, Т. П.
Keywords: торговельна марка
бренд
оцінка торгівельної марки
вартість торговельної марки
a trademark
brand
brand valuation
brand value
Issue Date: 2016
Citation: Юскович-Жуковська В. І. Оцінка торговельних марок, брендів в умовах глобалізації економіки / В. І. Юскович-Жуковська, Т. П. Коханевич // Сталий розвиток економіки. - 2016. - № 3 (36). - С. 61-68.
Abstract: Сучасні тенденції глобалізації економіки, лібералізації світових ринків наукомісткої продукції, капіталізації марочних портфелів, активізації конкуренції між товаровиробниками сприяють підвищенню вартості торговельних марок, брендів. Збільшені обсяги ліцензійної торгівлі, трансферу технологій, надання консалтингових, інжинірингових, франчайзингових послуг, купівлі-продажу торговельних марок, патентів, ноу-хау, комерційних таємниць формують глобальний ринок прав на об’єкти інтелектуальної власності. Вивчення досвіду провідних компаній з формування сильних конкурентоздатних на світових ринках торговельних марок, брендів та їх оцінки є актуальним для українських компаній в умовах інтеграції України в Європейське господарство. Глобалізація товарних ринків, загострення міжнародної конкуренції обумовлюють необхідність формування та розвиток глобальних торговельних марок та брендів. Оцінка торговельних марок, брендів і компаній дозволить стимулювати їх участь у світових процесах глобалізації, гідно представити свої товари як вітчизняному, так і закордонному споживачу.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3713
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри інформаційних систем та обчислювальних методів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК-61-68.pdfОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК, БРЕНДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ204.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.