Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮскович-Жуковська, В. І.-
dc.contributor.authorYuskovych Zhukovska, V. I.-
dc.contributor.authorKohanevych, T. P.-
dc.contributor.authorКоханевич, Т. П.-
dc.date.accessioned2023-05-31T12:35:49Z-
dc.date.available2023-05-31T12:35:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЮскович-Жуковська В. І. Оцінка торговельних марок, брендів в умовах глобалізації економіки / В. І. Юскович-Жуковська, Т. П. Коханевич // Сталий розвиток економіки. - 2016. - № 3 (36). - С. 61-68.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3713-
dc.description.abstractСучасні тенденції глобалізації економіки, лібералізації світових ринків наукомісткої продукції, капіталізації марочних портфелів, активізації конкуренції між товаровиробниками сприяють підвищенню вартості торговельних марок, брендів. Збільшені обсяги ліцензійної торгівлі, трансферу технологій, надання консалтингових, інжинірингових, франчайзингових послуг, купівлі-продажу торговельних марок, патентів, ноу-хау, комерційних таємниць формують глобальний ринок прав на об’єкти інтелектуальної власності. Вивчення досвіду провідних компаній з формування сильних конкурентоздатних на світових ринках торговельних марок, брендів та їх оцінки є актуальним для українських компаній в умовах інтеграції України в Європейське господарство. Глобалізація товарних ринків, загострення міжнародної конкуренції обумовлюють необхідність формування та розвиток глобальних торговельних марок та брендів. Оцінка торговельних марок, брендів і компаній дозволить стимулювати їх участь у світових процесах глобалізації, гідно представити свої товари як вітчизняному, так і закордонному споживачу.en_US
dc.subjectторговельна маркаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectоцінка торгівельної маркиen_US
dc.subjectвартість торговельної маркиen_US
dc.subjecta trademarken_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand valuationen_US
dc.subjectbrand valueen_US
dc.titleОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК, БРЕНДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИen_US
dc.title.alternativeASSESSMENT TRADEMARK, BRAND IN A GLOBALIZED ECONOMYen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри інформаційних систем та обчислювальних методів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК-61-68.pdfОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК, БРЕНДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ204.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.