Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3735
Назва: ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ РЕГІОНУ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ
Інші назви: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (13 травня, 2014 р., м. Львів)
Автори: Романів, О. Я.
Трусова, Т. С.
Ключові слова: туризм
імідж
національна культура
національна економіка
імідж регіону
туризм Рівненщини
туристський імідж Рівненщини
бурштин
етнокультурна спадщина
Дата публікації: 2014
Видавництво: Львів : Видавництво Львівської політехніки
Бібліографічний опис: Романів О. Я. Туристичний імідж регіону як передумова розвитку туризму / О. Я. Романів, Т. С. Трусова // Тези доповідей Міжнар. наук.-практич. інтернет-конф. "Проблеми управління експортно-імпортною діяльністю" (13 трав., 2014 р., м. Львів). - Львів : Вид-во Львівської політехніки., 2014. - Електронне видання на CD-ROM. – С.120–122.С.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні в Україні туризм проголошено пріоритетним напрямком національної культури та економіки. Зокрема, велика увага приділяється створенню сприятливих умов для розвитку в’їзного туризму. Проте результати аналізу останніх статистичних даних Державної служби статистики України вказує на негативні тенденції та наявні проблеми у цьому напрямку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3735
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри географії і туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези - Трусова Т. С. 11.pdfТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ РЕГІОНУ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ450.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.