Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3739
Назва: Контентна конвергенція у системі сучасних засобів масової комунікації
Інші назви: монографія
Автори: Золяк, В. В.
Ключові слова: контентна конвергенція
конвергенція
комунікації
віртуальний капітал
аудиторія
засоби масової комунікації
ЗМІ
конвергентні модифікації
суб’єкти контентної конвергенції
акомодаційні чинники ієрархії контентної конвергенції
імперативні прояви контентної конвергенції
характеристика повідомлень
комунікаційні системи
Дата публікації: 2020
Видавництво: Рівне: О. Зень
Бібліографічний опис: Золяк В. В. Контентна конвергенція у системі сучасних засобів масової комунікації : монографія / В. В. Золяк. - Рівне : О. Зень, 2020. - 192 с.
Короткий огляд (реферат): Конвергенція засобів масової комунікації, маючи на меті уніфікувати інформаційну систему доступу до джерел повідомлень, урізноманітнює комунікаційні характеристики процесів, дотичних до поняття сучасного суспільного середовища. Контентна конвергенція засобів масової комунікації закладає інтелектуальні засади трансформації прогресу комунікаційних технологій, що забезпечує розвиток культурної та економічної глобалізації, сприяє підняттю комунікаційної сфери над усіма іншими сферами сучасного життя. Цей феномен призводить до створення віртуального капіталу: завдяки контентній конвергенції засобів масової комунікації аудиторія – а, отже, і світ в цілому – стала більш самостійними та автономними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3739
ISBN: 934-512-521-103-4
Розташовується у зібраннях:Наукові видання кафедри соціальних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія Золяк.pdfКонтентна конвергенція у системі сучасних засобів масової комунікації1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.