Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3743
Title: СТЕРЕОТИПІЗАЦІЯ ОБРАЗУ ЖІНКИ В УКРАЇНСЬКИХ МЕДІА
Other Titles: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року)
Authors: Шуляка-Владика, Л. В.
Keywords: Ґендерно-чутлива журналістика
журналістика
засоби масової інформації
розвиток журналістики в Україні
медіа
жіночі образи
сексуалізація
засоби медіа
медіаобраз Берегині
українські інтернет-медіа
принципи гендерної етики
інформаційний простір
Issue Date: 2022
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Шуляка-Владика Л. В. Стереотипізація образу жінки в українських медіа / Л. В. Шуляка-Владика // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 98-101.
Series/Report no.: 061;Журналістика
Abstract: Ґендерно-чутлива журналістика засуджує стереотипи, які применшують і тривіалізують образи жінки й чоловіка, зображуючи викривлену картину світу та його можливостей. На сьогодні вона впроваджується в багатьох засобах масової інформації. Однак реальний стан розвитку журналістики в Україні вказує на те, що більшість журналістів усе ще керується стереотипами під час створення своїх матеріалів.
URI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3743
Appears in Collections:СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua_soccom__2022-98-101.pdfСтереотипізація образу жінки в українських медіа393.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.