Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3747
Назва: ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ SMM НА ЦІЛЬОВУ АВДИТОРІЮ
Інші назви: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року)
Автори: Несен, Є. О.
Ключові слова: Social Media Marketing
SMM
соціальні мережі
маркетинговий канал
маркетинг у соціальних мережах
авдиторія
цільова авдиторія
просування соціальних мереж
SMO
таргетована реклама
контент
співпраця з блогерами
реклама в різних тематичних групах
реклама
акційні пропозиції
кругове просуваннч
конкурси
хештеги
прямі трансляції
оптимізація сніппета сайту
інструменти SMM-просування
кампанія в соціальних мережах
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Несен Є. О. Інструменти впливу smm на цільову авдиторію / Є. О. Несен // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 82-85.
Серія/номер: 016;Журналістика
Короткий огляд (реферат): Social Media Marketing (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію. За останні кілька років маркетинг у соціальних мережах (SMM) набрав популярності й став невід’ємною частиною майже в кожній компанії. Авдиторія зростає, а тому ресурсів для розвитку стає дедалі більше. На ринку праці все частіше можна побачити оголошення: «Шукаю SMM-спеціаліста», а платформи почали пропонувати курси й тренінги зі створення рекламних кампаній у соціальних медіа. (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію. За останні кілька років маркетинг у соціальних мережах (SMM) набрав популярності й став невід’ємною частиною майже в кожній компанії. Авдиторія зростає, а тому ресурсів для розвитку стає дедалі більше. На ринку праці все частіше можна побачити оголошення: «Шукаю SMM-спеціаліста», а платформи почали пропонувати курси й тренінги зі створення рекламних кампаній у соціальних медіа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3747
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua_soccom__2022-82-85.pdfІнструменти впливу smm на цільову авдиторію406.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.