Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3754
Title: СЕМІОТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Other Titles: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року)
Authors: Григорук, С. І.
Keywords: реклама
рекламна комунікація
семіотика
семіотичний підхід
семіотична інтерпретація рекламного тексту
семіотична інтерпретація
рекламний текст
дискурс
рекламне повідомлення
вербальні знаки
семіотичні моделі рекламної комунікації
семіотичні коди
друкована реклама
відеореклама
рекламний дискурс
Issue Date: 2022
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Григорук С. І. Семіотичні аспекти дослідження рекламної комунікації / С. І. Григорук // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 58-59.
Series/Report no.: 016;Журналістика
Abstract: Семіотичний підхід до розгляду особливостей рекламної комунікації є надзвичайно плідним. В останні два десятиліття у вітчизняній філологічній науці з’явилося чимало праць, присвячених семіотичній інтерпретації рекламного тексту (дискурсу). Сучасні науковці розглядають рекламне повідомлення як семіотично ускладнений феномен, у якому інтегруються візуальні (у друкованій, зовнішній, телерекламі), аудіальні (у радіо- й телерекламі) та вербальні знаки.
URI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3754
Appears in Collections:СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua_soccom__2022-58-60.pdfСеміотичні аспекти дослідження рекламної комунікації391.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.