Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорук, С. І.-
dc.date.accessioned2023-06-12T10:08:21Z-
dc.date.available2023-06-12T10:08:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГригорук С. І. Семіотичні аспекти дослідження рекламної комунікації / С. І. Григорук // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 58-59.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.8026276-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3754-
dc.description.abstractСеміотичний підхід до розгляду особливостей рекламної комунікації є надзвичайно плідним. В останні два десятиліття у вітчизняній філологічній науці з’явилося чимало праць, присвячених семіотичній інтерпретації рекламного тексту (дискурсу). Сучасні науковці розглядають рекламне повідомлення як семіотично ускладнений феномен, у якому інтегруються візуальні (у друкованій, зовнішній, телерекламі), аудіальні (у радіо- й телерекламі) та вербальні знаки.en_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries016;Журналістика-
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламна комунікаціяen_US
dc.subjectсеміотикаen_US
dc.subjectсеміотичний підхідen_US
dc.subjectсеміотична інтерпретація рекламного текстуen_US
dc.subjectсеміотична інтерпретаціяen_US
dc.subjectрекламний текстen_US
dc.subjectдискурсen_US
dc.subjectрекламне повідомленняen_US
dc.subjectвербальні знакиen_US
dc.subjectсеміотичні моделі рекламної комунікаціїen_US
dc.subjectсеміотичні кодиen_US
dc.subjectдрукована рекламаen_US
dc.subjectвідеорекламаen_US
dc.subjectрекламний дискурсen_US
dc.titleСЕМІОТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇen_US
dc.title.alternativeМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua_soccom__2022-58-60.pdfСеміотичні аспекти дослідження рекламної комунікації391.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.