Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3759
Title: ВІДМІННОСТІ МІЖ ЗАГОЛОВКОМ НОВИНИ ІНФОРМАЦІЙНОГО АГЕНТСТВА І ГАЗЕТНИМ ЗАГОЛОВКОМ НОВИНИ
Other Titles: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року)
Authors: Мазаний, В. С.
Keywords: заголовок новин
інформаційне агенство
газетний заголовок
новині інформаційного агентства
смислові масиви
саблід
ліди
реклама
бекграунд
друкований ЗМІ
ЗМІ
Issue Date: 2022
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Мазаний В. С. Відмінності між заголовком новини інформаційного агентства і газетним заголовком новини / В. С. Мазаний // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 39-42.
Series/Report no.: 016;Журналістика
Abstract: Завдання газетного заголовка: заінтригувати читача і змусити його перейти до ознайомлення із новиною – і лише тоді він дізнається її суть. Така загадковість досягається нерідко пропуском головних членів речення – мовляв, хай читач здогадається, про що новина, занурившись у її текст. Наприклад, про що газетний заголовок «У Києві – «Старий і море»? Про виставу? Про книгу? Про фільм? Про картину? Читач може дізнатися лише тоді, коли прочитає текст.
URI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3759
Appears in Collections:СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua_soccom__2022-39-42.pdfВідмінності між заголовком новини інформаційного агентства і газетним заголовком новини397.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.