Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, М. П.-
dc.contributor.authorДалюк, Н. Я.-
dc.date.accessioned2023-06-13T12:38:08Z-
dc.date.available2023-06-13T12:38:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТкачук М. П. Концептуальні підходи до маркетингового управління у контексті стратегії розвитку підприємства / М. П. Ткачук, Н. Я. Далюк // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. - С. 321-325.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.8032258-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-79-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3773-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку ринкових відносин зростає роль маркетингового управління підприємством. Впровадження маркетингу в управлінні підприємством набуває все більшого поширення, проте, в реальній діяльності, сповна не реалізовується. Головною метою маркетингового управління є забезпечення рентабельності підприємства у визначених часових проміжках, орієнтація на довгострокове прогнозування всієї маркетингової ситуації (від попиту до можливостей підприємства в цій перспективі).en_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»en_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстратегія розвитку підприємстваen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетингове управління на підприємствіen_US
dc.subjectпланування маркетингуen_US
dc.subjectтактичне плануванняen_US
dc.subjectстратегічне плануванняen_US
dc.subjectаналіз попередньої діяльностіen_US
dc.subjectвиконання плану та контрольen_US
dc.subjectаналітична функція маркетингуen_US
dc.subjectвиробнича функція маркетингуen_US
dc.subjectзбутова функція маркетингуen_US
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-321-325.pdfКонцептуальні підходи до маркетингового управління у контексті стратегії розвитку підприємства540.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.