Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯницька, О. Ю.-
dc.contributor.authorІванюта, О. В.-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:57:47Z-
dc.date.available2023-06-16T12:57:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯницька О. Ю. Психолого-педагогічні основи дослідження цілепокладання у студентської молоді / О. Ю. Яницька, О. В. Іванюта // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 174-177.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.8032258-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-43-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3809-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на тому, що механізм цілепокладання не обмежується лише мотивами. Він включає сферу потреб, на основі яких і виникають цілі. Описано структуру потреб: їх стан в даний момент, бажаний стан, переживання відмінності між ними та намагання досягти бажаного. Таким чином, ціль зберігає всі компоненти потреби. Доведено, що дослідження цілепокладання – це аналіз мети в потребувально-мотиваційній сфері. На основі аналізу першоджерел показано, що цілі разом з мотивами надають діяльності особистісний характер, тому важливим є складання плану реалізації цілі в процесі діяльності. Проаналізовано роль здібностей у цілепокладанні. Зазначається, що саме здібності ( у першу чергу до навчання та праці) сприяють успішному виконанню запланованої діяльності. На основі здійсненого аналізу досліджень обґрунтовано положення про те, що цілепокладання – це не лише діяльність, але й – здібності, які можна розвинути за певних умов (Попов, Дмитрієва). Здійснений аналіз психолого-педагогічних аспектів дослідження цілепокладання може бути основою добору методик вивчення цілепокладання у здобувачів вищої освіти.en_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»en_US
dc.subjectцілепокладання у студентської молодіen_US
dc.subjectдослідження цілепокладанняen_US
dc.subjectроль здібностей у цілепокладанніen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічний аспект цілепокладанняen_US
dc.subjectпсихологічний фактор розвитку цілепокладанняen_US
dc.subjectпсихологія мисленняen_US
dc.subjectціліen_US
dc.subjectдосягненняen_US
dc.subjectдосягнення поставленої ціліen_US
dc.subjectзміст цілепокладанняen_US
dc.subjectцілепокладанняen_US
dc.subjectаксіологічна психологія особистостіen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-174-177.pdfПсихолого-педагогічні особливості цілепокладання у студентської молоді416 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.