Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814
Title: КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Authors: Овдійчук, В. А.
Keywords: критичного мислення
учителі інформатики
фахова підготовка
бакалавр
критерій
показник
критичне мислення майбутніх учителів інформатики
когнітивний критерій
креативно-діяльнісний критерій
рефлексивно-оцінювальний критерій
інноваційні педагогічні технології
Issue Date: 2022
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Citation: Овдійчук В. А. Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки / В. А. Овдійчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 155-158.
Abstract: Для побудови ефективної моделі розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки важливим є вимірювання прогресу такого розвитку, з'ясування динаміки змін у рівнях компонентів критичного мислення досліджуваної категорії майбутніх учителів загальної середньої освіти. Педагогічна діагностика має на меті вивчення за допомогою науково обґрунтованого інструментарію результативності процесу підготовки бакалаврів на підставі змін в рівнях розвитку критичного мислення.
URI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-38
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-155-158.pdfКритерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки418.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.