Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814
Назва: | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
Автори: | Овдійчук, В. А. |
Ключові слова: | критичного мислення учителі інформатики фахова підготовка бакалавр критерій показник критичне мислення майбутніх учителів інформатики когнітивний критерій креативно-діяльнісний критерій рефлексивно-оцінювальний критерій інноваційні педагогічні технології |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
Бібліографічний опис: | Овдійчук В. А. Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки / В. А. Овдійчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 155-158. |
Короткий огляд (реферат): | Для побудови ефективної моделі розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки важливим є вимірювання прогресу такого розвитку, з'ясування динаміки змін у рівнях компонентів критичного мислення досліджуваної категорії майбутніх учителів загальної середньої освіти. Педагогічна діагностика має на меті вивчення за допомогою науково обґрунтованого інструментарію результативності процесу підготовки бакалаврів на підставі змін в рівнях розвитку критичного мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-38 https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814 |
Розташовується у зібраннях: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-155-158.pdf | Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки | 418.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.