Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814
Назва: КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Автори: Овдійчук, В. А.
Ключові слова: критичного мислення
учителі інформатики
фахова підготовка
бакалавр
критерій
показник
критичне мислення майбутніх учителів інформатики
когнітивний критерій
креативно-діяльнісний критерій
рефлексивно-оцінювальний критерій
інноваційні педагогічні технології
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Бібліографічний опис: Овдійчук В. А. Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки / В. А. Овдійчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 155-158.
Короткий огляд (реферат): Для побудови ефективної моделі розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки важливим є вимірювання прогресу такого розвитку, з'ясування динаміки змін у рівнях компонентів критичного мислення досліджуваної категорії майбутніх учителів загальної середньої освіти. Педагогічна діагностика має на меті вивчення за допомогою науково обґрунтованого інструментарію результативності процесу підготовки бакалаврів на підставі змін в рівнях розвитку критичного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-38
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-155-158.pdfКритерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки418.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.