Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овдійчук, В. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T07:01:54Z | - |
dc.date.available | 2023-06-19T07:01:54Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Овдійчук В. А. Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки / В. А. Овдійчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 155-158. | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-38 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814 | - |
dc.description.abstract | Для побудови ефективної моделі розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки важливим є вимірювання прогресу такого розвитку, з'ясування динаміки змін у рівнях компонентів критичного мислення досліджуваної категорії майбутніх учителів загальної середньої освіти. Педагогічна діагностика має на меті вивчення за допомогою науково обґрунтованого інструментарію результативності процесу підготовки бакалаврів на підставі змін в рівнях розвитку критичного мислення. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» | en_US |
dc.subject | критичного мислення | en_US |
dc.subject | учителі інформатики | en_US |
dc.subject | фахова підготовка | en_US |
dc.subject | бакалавр | en_US |
dc.subject | критерій | en_US |
dc.subject | показник | en_US |
dc.subject | критичне мислення майбутніх учителів інформатики | en_US |
dc.subject | когнітивний критерій | en_US |
dc.subject | креативно-діяльнісний критерій | en_US |
dc.subject | рефлексивно-оцінювальний критерій | en_US |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | en_US |
dc.title | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-155-158.pdf | Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки | 418.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.