Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3818
Назва: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Автори: Максимчук, Н. С.
Ключові слова: Нова українська школа
формування компетентностей
підготовка майбутніх вчителів
початкова школа
початкова освіта
метод моделювання
процес вивчення природничої освітньої галузі
природнича освіта
формування природознавчої компетентності
моделі навчання
молодші школярі
практична моделююча діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Бібліографічний опис: Максимчук Н. С. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання методу моделювання у процесі вивчення природничої освітньої галузі / Н. С. Максимчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 134-138.
Короткий огляд (реферат): Формула Нової української школи складається із дев'яти ключових компонентів, першим із яких виступає новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві. Згідно Концепції Нової української школи, дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов'язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-34
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3818
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-134-138.pdfПідготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання методу моделювання у процесі вивчення природничої освітньої галузі421.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.