Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксимчук, Н. С.-
dc.date.accessioned2023-06-19T07:30:01Z-
dc.date.available2023-06-19T07:30:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаксимчук Н. С. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання методу моделювання у процесі вивчення природничої освітньої галузі / Н. С. Максимчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 134-138.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.8032258-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-34-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3818-
dc.description.abstractФормула Нової української школи складається із дев'яти ключових компонентів, першим із яких виступає новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві. Згідно Концепції Нової української школи, дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов'язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.en_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»en_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectформування компетентностейen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх вчителівen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectметод моделюванняen_US
dc.subjectпроцес вивчення природничої освітньої галузіen_US
dc.subjectприроднича освітаen_US
dc.subjectформування природознавчої компетентностіen_US
dc.subjectмоделі навчанняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпрактична моделююча діяльністьen_US
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-134-138.pdfПідготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання методу моделювання у процесі вивчення природничої освітньої галузі421.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.