Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3818
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Максимчук, Н. С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T07:30:01Z | - |
dc.date.available | 2023-06-19T07:30:01Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Максимчук Н. С. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання методу моделювання у процесі вивчення природничої освітньої галузі / Н. С. Максимчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 134-138. | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-34 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3818 | - |
dc.description.abstract | Формула Нової української школи складається із дев'яти ключових компонентів, першим із яких виступає новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві. Згідно Концепції Нової української школи, дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов'язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | формування компетентностей | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх вчителів | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | метод моделювання | en_US |
dc.subject | процес вивчення природничої освітньої галузі | en_US |
dc.subject | природнича освіта | en_US |
dc.subject | формування природознавчої компетентності | en_US |
dc.subject | моделі навчання | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | практична моделююча діяльність | en_US |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-134-138.pdf | Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання методу моделювання у процесі вивчення природничої освітньої галузі | 421.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.