Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3820
Title: ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НУШ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Authors: Дука, В. В.
Keywords: формування освітнього середовища
освітнє середовище
діти з особливими освітніми потребами
освітні потреби
Нова українська школа
освітня галузь України
НУШ
формування компетентностей
Issue Date: 2022
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Citation: Дука В. В. Формування освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ / В. В. Дука // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 126-129.
Abstract: Одним із важливих стратегічних завдань реформування освітньої галузі України є її спрямованість на забезпечення підготовки дитини до повноцінного життя у сучасних соціально-економічних умовах. Освітнє середовище є невід'ємною частиною життєвого середовища дитини. Створення сучасного освітнього середовища є однією з основних концептуальних засад освітньої реформи в Новій українській школі (далі – НУШ).
URI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-32
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3820
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-126-129.pdfФормування освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ418.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.