Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3822
Title: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК НОВА ПАРАДИГМА РЕЗУЛЬТАТІВ ОСВІТИ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Authors: Груба, Т. Л.
Морожан, Є. З.
Keywords: компетентнісний підхід до вивчення української мови
вивчення української мови
парадигма результатів освіти
системи освіти в Україні
навчання
предметні компетентності
компетентнісний підхід
Issue Date: 2022
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Citation: Груба Т. Л. Компетентнісний підхід до вивчення української мови як нова парадигма результатів освіти / Т. Г. Груба, Є. З. Морожан // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 117-121.
Abstract: Реформування системи освіти в Україні, впровадження нових підходів до навчання, затвердження Державних стандартів, поява Концепції «Нова українська школа» змінюють результати навчання, орієнтують вчителів на формування ключових і предметних компетентностей. Так, на запровадження компетентнісного підходу націлює Концепція Нової української школи, в якій зазначається, що «знання та вміння, взаємопов'язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці».
URI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-30
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3822
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-117-121.pdfКомпетентнісний підхід до вивчення української мови як нова парадигма результатів освіти434.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.