Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3822
Title: | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК НОВА ПАРАДИГМА РЕЗУЛЬТАТІВ ОСВІТИ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
Authors: | Груба, Т. Л. Морожан, Є. З. |
Keywords: | компетентнісний підхід до вивчення української мови вивчення української мови парадигма результатів освіти системи освіти в Україні навчання предметні компетентності компетентнісний підхід |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
Citation: | Груба Т. Л. Компетентнісний підхід до вивчення української мови як нова парадигма результатів освіти / Т. Г. Груба, Є. З. Морожан // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 117-121. |
Abstract: | Реформування системи освіти в Україні, впровадження нових підходів до навчання, затвердження Державних стандартів, поява Концепції «Нова українська школа» змінюють результати навчання, орієнтують вчителів на формування ключових і предметних компетентностей. Так, на запровадження компетентнісного підходу націлює Концепція Нової української школи, в якій зазначається, що «знання та вміння, взаємопов'язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці». |
URI: | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-30 https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3822 |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-117-121.pdf | Компетентнісний підхід до вивчення української мови як нова парадигма результатів освіти | 434.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.